Com funciona el servei de menjador?
La inscripció i l’APP de 7 iTRIA
La inscripció al menjador és indispensable per poder fer ús del servei
Recomanem que malgrat que no sigueu usuaris habituals del servei, formalitzeu igualment la inscripció a l’inici de curs, i així en cas d’urgència o necessitat podreu fer ús del servei
Passos per inscriure’s al servei:
2
3
4
Què us ofereix l’APP?
-
Donar-se d’alta al servei
-
Inscriure’s a les activitats (menjador, acollida, extraescolars, …)
-
Donar-se de baixa a activitats o canviar la rutina
-
Pagar rebuts retornats amb targeta
-
Pagar rebuts amb targeta
-
Consultar els Informes de menjador
-
Rebre comunicacions del menjador
-
Comunicar-se amb el coordinador del servei
-
Consultar el menú
Cobraments
Els cobraments són mensuals
-
Usuari fix:Es farà els primers dies de cada mes (entre 5 i 15) mitjançant domiciliació bancària. El mes de setembre el rebut es girarà entre el 21 i 30, el d’octubre entre el 12 i el 23.
-
Usuaris eventuals:Es farà mitjançant domiciliació bancària (a mes vençut) o amb targeta bancària a través de l’APP 7 i Tria/Fundesplai.
Els canvis de la rutina d’assistència, així com els canvis de domiciliació bancària i les baixes s’hauran de comunicar mitjançant l’APP 7 i Tria/ Fundesplai abans del dia 5 de cada mes per tal de poder actualitzar la informació abans de passar els rebuts del mes. En cas de no fer-ho abans d’aquesta data, les regularitzacions es faran el mes següent.
Als rebuts retornats se’ls aplicarà un recàrrec de 4,10€ en concepte de despeses bancàries
Tingues en compte que…
No es pot fer ús del servei de menjador amb rebuts pendents de pagament de cursos i/o mesos anteriors. Per tant, recordem a les famílies que tinguin pendent un deute amb el servei del curs anterior, que cal gestionar-lo i liquidar-lo abans per poder fer ús del menjador el nou curs escolar.
Les Absències
Com funcionen les absències al servei dels usuaris fixes?
Els alumnes que per qualsevol motiu no puguin assistir al menjador, hauran d’avisar a través de l’APP 7 i Tria/Fundesplai abans de les 9:30h i se’ls retornarà l’import del menú (3,40€) (sense necessitat de presentar cap justificant mèdic).
En cas de no avisar o avisar més tard es cobrarà l’import íntegre del servei.
Per a l’alumnat amb una absència de llarga durada (viatges, malaltia llarga, tractaments mèdics, etc.) de 5 o més dies d’absències consecutives avisades, es donarà de baixa l’alumna/e del servei durant aquell període i, per tant, no es cobrarà cap import del servei.
Els abonaments de les absències i les regularitzacions es faran efectius en el rebut del mes següent. Les absències i regularitzacions del mes de juny s’aplicaran al rebut del setembre.
Descomptes
Hi ha algun descompte en el preu del servei?
-
Família nombrosa: 10 % de descompte aplicable al tercer fill i següents
-
Família monoparental: 10% de descompte aplicable a cada fill
Els descomptes només seran aplicats per a alumnat no becat. Cal enviar còpia del carnet o certificat que acrediti la situació mitjançant l’APP.
Els ajuts de menjador escolar
Com funcionen els ajuts de menjador?
En el cas que siguis usuari del servei de menjador, pots fer la sol·licitud d’un ajut de menjador, tenint en compte les següents tipologies:
-
Menjador obligatori:
Destinat a l’alumnat que estigui obligat a desplaçar-se fora del seu municipi de residència per inexistència d’oferta pública del nivell educatiu corresponent en el seu municipi. Per gaudir d’aquest ajut haurà d’escolaritzar-se en qualsevol escola pública de la comarca d’Osona. En cas d’escolaritzar-se en una escola concertada, caldrà que aquesta sigui en el municipi adscrit per mapa escolar, sempre que no hi hagi oferta formativa o places en una escola pública del mateix municipi.
-
Menjador socioeconòmic:
Per raons econòmiques i socials, per a l’alumnat que compleixi els criteris aprovats d’acord amb les bases reguladores per a la concessió de tals ajuts.